Partihandel parfym kosmetika skönhet gåvor

Lungcancer JTI är Taiwan baserade återförsäljare av grossistverksamhet översta varumärke kosmetika, dofter & Presentförpackningar handel & exportera till Special butiker, stormarknader och butiker. Vi är engagerade i att du med ett brett urval av äkta varumärken från alla hörn av världen. Vårt företag erbjuder ett komplett sortiment av de flesta upp-skalan och banbrytande produkter som innehåller parfym dofter Herrarnas perfume、women perfume、mini parfym, hudvård, kosmetika, färg kosmetika, parfym Presentförpackningar, huden vård Presentförpackningar, kosmetiska GIF-uppsättningar, hårvård, styling produkter, organ vård, bad och organ tillbehör, makeup tillbehör, färg kosmetika tillbehör, mode dekorationer, Presentförpackningar, snygga produkter, japanska fancy produkter etc.

Vårt utbud av varumärken inkluderar AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CARLSBERG, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, HAR, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, sekretess, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export / Wholesale Business

Baserat på olika kanaler, våra kunder kan delas upp i två kategorier, fysiska (traditionell) och virtuell (nyligen) kanal. Den traditionella kanalen består av näringsidkare, grossist, huden, kropp och hår vård ursprungliga installationen importera, franchise-arkivet, kedjan store, dekoration corporation, gåva corporation, varuhus, distributör och direkt försäljning. Däremot är den virtuella kanalen via grossist till online shopping köpcentret.

Två typer av våra viktigaste kunder är i grund och botten, andra mindre grossister och fysiska butiker. Och på grund av att olika handel volymer, siffror eller långsiktiga samarbete relationer, i grossistledet skulle vara olika i dessa två typer av kunder.

Våra produkter kommer från kreditvärdiga företag tillverkar, ombud eller handelspartner för att säkerställa produkternas kvalitet och undvika förfalskningar. De bäst säljande produkterna av hög kvalitet och konkurrenskraftiga priset är vår egenskaper. därför välkomna broderskap eller alla yrkesintressen våra kunder eller ge oss några råd. Tack!

Ring vårt kontorsnummer för ytterligare information. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Öppettider: AM10:00 ~ PM7:00 (två dagar av varje tvåveckorsperiod)

Adress: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)

Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

torsdag 16 oktober 2008

Hur man väljer kosmetika?



    Hur man väljer kosmetika?

    Det finns många människor inte känner till ingredienserna i kosmetika, tenderar att välja kosmetika är det första fokusera sin doft. Även doften är mycket viktigt, men ännu viktigare, kvaliteten av kosmetika, eftersom dåliga kvaliteten på kosmetika, den mest sannolika att skada huden. Korrekt val av kosmetika bör vara uppmärksamma på följande:

    Välj kosmetika bör först uppmärksamma på om kontrollintyget och hälsa tillåter. Observera att datumet för tillverkning av kosmetika. I allmänhet, pasta, grädde, honung produkter så mycket som möjligt i fabriken per år till och ett halvt år tar slut. Läs noga igenom instruktionerna uppmärksamma användningen av metoder och försiktighetsåtgärder.

    Beror på färgen på kosmetiska val av kosmetika ljusa och fann färgen eller färgerna röd, svart, grön, synligt mögel eller mörkare, som läggs till utgångna produkter eller tillverkning pigment kan inte användas. Såsom förekomsten av grumlighet, vatten separator eller flock, kan klistra in krympning, sprickor, inte användas mer.

    Kosmetika luktar elegant, uppfriskande, men inte stickande lukt, smak eller lukt inte kan användas.

    Kosmetiska krav och detaljerade struktur eftersom strukturen är mer känsliga, desto större är dess vidhäftning med huden, är gnugga på huden naturligt lämpligt. Nedan beskrivs de typer av vanliga metoder för identifiering av kosmetika:

    Emulsion i emulsion-liknande kosmetika, är det mest viktigt att uppmärksamma det goda emulgering god kvalitet med ljus lyster,, glänsande mörk dålig, bör noga särskiljas.

    Konvergensen av make-up vatten är det helt transparent som i valet av när man ska ägna särskild uppmärksamhet åt flaskorna undersöka om insyn i normal och inte fälls, om ogenomskinliga, misslyckades det.

    Cream kosmetika i kosmetika som med den mest omfattande av dagen grädde, nattkräm, hudkräm, oavsett vilken ålder som helst som har ett behov. Rimfrost hudvårdsprodukter, ser vit och ljus, fräsch doft, och vice versa, om den dåliga kvaliteten på till synes dystra tråkiga, molnigt lukt, inte rättegången inte känner sig bekväm, men en grov känsla. Därför vara försiktig när du väljer att prova, kan du känna kvalitet eller sämre.

    Sommar kosmetika är oftast oftast Mohan, lägga en massa emulgeringsmedel och dess bihang för att förhindra makeup. Från denna punkt kan vi se att sommaren kosmetika till större risk för upptäckt, innan du använder metoden "kontakten test innan användning, är resultatet negativt, bör den positiva inte användas.


      https://www.flickr.com/groups/dried_plum/ 泰國梅子乾
      https://www.flickr.com/groups/roselle/ 洛神花

      2 kommentarer:

      cosmetic sa...

      Professionell vackra bröst hjälper dig en trevlig


        När vädret blir varmare och varmare, flicka problem: pulvret är en lysande lysande sommar, delar av våren skjortor är "peach lägre bröstet om öppna"-bröst kurvan men också mindre än idealisk, vad ska jag göra?


        Alltmer indelning av kosmetiska tjänster, till skillnad från plast är liktydigt med liv skönhet proffs "oss-chest" nyligen valt från ett fåtal endast för bröstet landskapsarkitektur professionella institutioner, deras "skönheten i friskt bröst"-konceptet, alltmer skönhet marknaden en högdager.


        Vackra bröst: tillräckligt att göra


        Och kosmetiska organ på olika sätt, utan kniv, nålar, som främjas "skönheten i friskt bröst" yrkesorganisationer kan faktiskt "bröstet om Peach Blossom" skönheten i en dröm går i uppfyllelse.


        Även om bara en liten bit av "skönhet", är professionell amerikansk thorax institutioner också alla sätt. Breast förbättring, bröstcancer hissen, bröstcancer expansionen asymmetri justering, vårtgården flottör röd, bröstet hudvård, avgiftning sth De olika verktygen. Bröstcancer förbättring är vanligtvis huvudpunkten i dessa institutioner, främst syftar till 18-25 mellan bröst dysplasi, böjda platt honor. Det förutsätts att den Chengdu skönhet bröst bröst förbättring principerna för organ tas varierar, vissa genom eterisk olja massage, klart kanal, recuperates bröst förbättring ändamål; några av acupoint att trycka manipulering bröst förbättring några av "autolog fett dränering" teknik för bröstcancer förbättring; också används instrument för blod omsättning skönhet bröst bröst förbättring. Antingen sätt dessa yrkesmän har goda skäl att övertyga dig som inte bara i bröstet av en kvinna som har tillräckligt "arbete" att göra, men också till medfödd platta bröst är ett sätt att avhjälpa. Dessutom lyfta och bekräftelse bröst projektet också välkomnas av kvinnan, är för 30-45 rum efter amning två bröst säcken kvinnor; grund av spridningen eller storlekar av bröstet, kvinnor också utgör en viss andel av dessa institutioner, de är allmänt strängare krav på din kropp av ekonomisk arbetstagare.


        Myt: skapas genom massage


        För närvarande i Chengdu kommersiella amerikansk thorax tjänst de flesta av dem är nationella affärskedjor. Eftersom bara göra skönhet bröst projekt, se mer professionell, övertygande och starkare än någonsin. Jämfört med skönheten i steroid-inducerad bröst bröst plast produkter och förbjuder, ren fysik, skönhet med en princip i traditionell kinesisk medicin bröstet fordringar har samhörighet var mycket uppskattad av många kvinnor. År skönheten i arbete beautician sade till journalisterna att oberoende av varje skönhet av bröstet externa propaganda är vilken form "oss" lag från naturen, alla är genom mänskliga Meridian acupoint massage för att stimulera, bröstcancer blod omsättning förbättring, öka bindväv och bröstcancer fettvävnad ansamling av syftet att uppnå vackra bröst. Dess vetenskapliga, hälsa och Taiwan stjärnor ADA Choi efter ett bad eller massage 30 minuter per dag att stärka bröstet liksom principen om, särskilt för hopp beträffande fysiska hälsa, steg för steg att uppnå den önskade effekten av honan.

      cosmetic sa...

        Det rapporteras att alla skönheten i bröst bröst projekt är från professionell praxis i USA Division, återhämtning tid 30-60 minuter i taget, en kurs i 7-10, mellan varje kurs pris på $ 1000-1500. Men på grund av olika enskilda konstitutionerna och absorption, det är nödvändigt att nå en tillfredsställande, behöver 1 kurser, långsam behöver du 3-4 kurser.


        Fråga: hur mycket det kostar oss att upprätthålla


        Enligt undersökningen, amerikansk thorax projektet säsongsbetonade blomstrande fenomen tenderar att sommaren, den amerikanska thorax Division varje dag få sura. Eftersom många kunder på persistens av amerikansk thorax effekten av salt. Reportern slumpmässiga undersökningar är 25-45 mellan vanlig källa, surnamed Wu sade hon precis börjat i bröstcancer förbättring kursen, första utvidgning, syra, värme och stickningar sensation, känslan att utbuktning fluffiga bröstet uppstå. Men å andra sidan, utöver hennes förvåning har naturligtvis började tvivla: om du inte gör det, mina bröst är inte "platt" för att gå tillbaka ännu? Oberoende av hur amerikanska thorax Division till henne att de "absolut inte", hon var oförmögen att skingra farhågor. Vissa kunder blir någonsin "platta med en stopp en trumma", de frågar: för att upprätthålla full effekt, ta många fler än 1000 Yuan.


        Trots många amerikanska bröstet institutioner är har "aldrig utrikeshandeln" engagemang, men yrkesutövare rekommendationer: för oss bröstet, vi är också bör hålla ett mål för attityd, genom dredge Meridian och massage stimulera blod cykel, förbättrad organ organisation nått bröstet hälsa, dess roll är uppenbart men begränsas, grundligt ändra bröst storlek på idén själv gör inte verkligheten, samtidigt till en stat som USA, är också att hålla sig till långsiktiga outtröttliga av övning.