Partihandel parfym kosmetika skönhet gåvor

Lungcancer JTI är Taiwan baserade återförsäljare av grossistverksamhet översta varumärke kosmetika, dofter & Presentförpackningar handel & exportera till Special butiker, stormarknader och butiker. Vi är engagerade i att du med ett brett urval av äkta varumärken från alla hörn av världen. Vårt företag erbjuder ett komplett sortiment av de flesta upp-skalan och banbrytande produkter som innehåller parfym dofter Herrarnas perfume、women perfume、mini parfym, hudvård, kosmetika, färg kosmetika, parfym Presentförpackningar, huden vård Presentförpackningar, kosmetiska GIF-uppsättningar, hårvård, styling produkter, organ vård, bad och organ tillbehör, makeup tillbehör, färg kosmetika tillbehör, mode dekorationer, Presentförpackningar, snygga produkter, japanska fancy produkter etc.

Vårt utbud av varumärken inkluderar AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CARLSBERG, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, HAR, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, sekretess, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export / Wholesale Business

Baserat på olika kanaler, våra kunder kan delas upp i två kategorier, fysiska (traditionell) och virtuell (nyligen) kanal. Den traditionella kanalen består av näringsidkare, grossist, huden, kropp och hår vård ursprungliga installationen importera, franchise-arkivet, kedjan store, dekoration corporation, gåva corporation, varuhus, distributör och direkt försäljning. Däremot är den virtuella kanalen via grossist till online shopping köpcentret.

Två typer av våra viktigaste kunder är i grund och botten, andra mindre grossister och fysiska butiker. Och på grund av att olika handel volymer, siffror eller långsiktiga samarbete relationer, i grossistledet skulle vara olika i dessa två typer av kunder.

Våra produkter kommer från kreditvärdiga företag tillverkar, ombud eller handelspartner för att säkerställa produkternas kvalitet och undvika förfalskningar. De bäst säljande produkterna av hög kvalitet och konkurrenskraftiga priset är vår egenskaper. därför välkomna broderskap eller alla yrkesintressen våra kunder eller ge oss några råd. Tack!

Ring vårt kontorsnummer för ytterligare information. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Öppettider: AM10:00 ~ PM7:00 (två dagar av varje tvåveckorsperiod)

Adress: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)

Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

torsdag 16 oktober 2008

Hur man väljer kosmetika?




  1. 愛格娜

  2. 安娜蘇

  3. 亞曼尼

  4. 香水
Hur man väljer kosmetika?

Det finns många människor inte känner till ingredienserna i kosmetika, tenderar att välja kosmetika är det första fokusera sin doft. Även doften är mycket viktigt, men ännu viktigare, kvaliteten av kosmetika, eftersom dåliga kvaliteten på kosmetika, den mest sannolika att skada huden. Korrekt val av kosmetika bör vara uppmärksamma på följande:

Välj kosmetika bör först uppmärksamma på om kontrollintyget och hälsa tillåter. Observera att datumet för tillverkning av kosmetika. I allmänhet, pasta, grädde, honung produkter så mycket som möjligt i fabriken per år till och ett halvt år tar slut. Läs noga igenom instruktionerna uppmärksamma användningen av metoder och försiktighetsåtgärder.

Beror på färgen på kosmetiska val av kosmetika ljusa och fann färgen eller färgerna röd, svart, grön, synligt mögel eller mörkare, som läggs till utgångna produkter eller tillverkning pigment kan inte användas. Såsom förekomsten av grumlighet, vatten separator eller flock, kan klistra in krympning, sprickor, inte användas mer.

Kosmetika luktar elegant, uppfriskande, men inte stickande lukt, smak eller lukt inte kan användas.

Kosmetiska krav och detaljerade struktur eftersom strukturen är mer känsliga, desto större är dess vidhäftning med huden, är gnugga på huden naturligt lämpligt. Nedan beskrivs de typer av vanliga metoder för identifiering av kosmetika:

Emulsion i emulsion-liknande kosmetika, är det mest viktigt att uppmärksamma det goda emulgering god kvalitet med ljus lyster,, glänsande mörk dålig, bör noga särskiljas.

Konvergensen av make-up vatten är det helt transparent som i valet av när man ska ägna särskild uppmärksamhet åt flaskorna undersöka om insyn i normal och inte fälls, om ogenomskinliga, misslyckades det.

Cream kosmetika i kosmetika som med den mest omfattande av dagen grädde, nattkräm, hudkräm, oavsett vilken ålder som helst som har ett behov. Rimfrost hudvårdsprodukter, ser vit och ljus, fräsch doft, och vice versa, om den dåliga kvaliteten på till synes dystra tråkiga, molnigt lukt, inte rättegången inte känner sig bekväm, men en grov känsla. Därför vara försiktig när du väljer att prova, kan du känna kvalitet eller sämre.

Sommar kosmetika är oftast oftast Mohan, lägga en massa emulgeringsmedel och dess bihang för att förhindra makeup. Från denna punkt kan vi se att sommaren kosmetika till större risk för upptäckt, innan du använder metoden "kontakten test innan användning, är resultatet negativt, bör den positiva inte användas.


  1. 班尼頓

  2. 碧兒泉

  3. 保格麗


http://www.angelfire.com/goth/skincare/gb/

1 kommentar:

cosmetic sa...

Hur du använder de konstgjorda naglar?


  Konstgjorda naglar är från "akryl" gjort av ett material, pulver blandning och kemiska ämnen. Det kan dölja den trasiga eller skadade spiken, förbättra utseendet på spikarna för kort eller missbildning, förhindra naglar brutna gafflar och skyddar naglar.


  Konstgjorda naglar med att notera efter flera aspekter: under hand av storlek, Välj lämplig av konstgjorda naglar; i naglar kant enhetliga för att torkas Shang små mängder viskositet med ombud, men gör inte i naglar mitten Smeta i konstgjorda naglar insidan belagda Shang viskositet med ombud, tips institutionen inte Smeta ut; viskositet med agent torrt genom (cirka 1 minuter), kommer konstgjorda naglar försiktigt tryck bokförda i originalet av spik Shang, snäva av ungefär 1 minuter. Tills det är torrt, flytta inte fingerformade; noggrant klart tejp runt fingrar och fingernaglar; spik trimmas till lämplig längd, färgade Nail Polish och polska.


  Om användning av konstgjorda naglar bör vara medveten om följande: finger med infektion och smärtan kommer att vara, inte bör vara används konstgjorda naglar; när du bära konstgjorda naglar, inte dra i kallt vatten för länge, det är lätt att falla av; slitage konstgjorda naglar i allmänhet bör inte överstiga 48 timmar, för att inte hämma tillväxten av sina naglar.


  I ta bort konstgjorda naglar Flex droppar några droppar olja runt spiken remover, försiktigt med en liten pinne runt och för att använda öppna pull eller twist till falska spikar, så att inte skada sina egna naglar. Efter konstgjorda naglar bort, noggrant klart självhäftande ovan, och rensas sedan, lagras i en torr låda, kan återanvändas.