Partihandel parfym kosmetika skönhet gåvor

Lungcancer JTI är Taiwan baserade återförsäljare av grossistverksamhet översta varumärke kosmetika, dofter & Presentförpackningar handel & exportera till Special butiker, stormarknader och butiker. Vi är engagerade i att du med ett brett urval av äkta varumärken från alla hörn av världen. Vårt företag erbjuder ett komplett sortiment av de flesta upp-skalan och banbrytande produkter som innehåller parfym dofter Herrarnas perfume、women perfume、mini parfym, hudvård, kosmetika, färg kosmetika, parfym Presentförpackningar, huden vård Presentförpackningar, kosmetiska GIF-uppsättningar, hårvård, styling produkter, organ vård, bad och organ tillbehör, makeup tillbehör, färg kosmetika tillbehör, mode dekorationer, Presentförpackningar, snygga produkter, japanska fancy produkter etc.

Vårt utbud av varumärken inkluderar AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CARLSBERG, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, HAR, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, sekretess, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export / Wholesale Business

Baserat på olika kanaler, våra kunder kan delas upp i två kategorier, fysiska (traditionell) och virtuell (nyligen) kanal. Den traditionella kanalen består av näringsidkare, grossist, huden, kropp och hår vård ursprungliga installationen importera, franchise-arkivet, kedjan store, dekoration corporation, gåva corporation, varuhus, distributör och direkt försäljning. Däremot är den virtuella kanalen via grossist till online shopping köpcentret.

Två typer av våra viktigaste kunder är i grund och botten, andra mindre grossister och fysiska butiker. Och på grund av att olika handel volymer, siffror eller långsiktiga samarbete relationer, i grossistledet skulle vara olika i dessa två typer av kunder.

Våra produkter kommer från kreditvärdiga företag tillverkar, ombud eller handelspartner för att säkerställa produkternas kvalitet och undvika förfalskningar. De bäst säljande produkterna av hög kvalitet och konkurrenskraftiga priset är vår egenskaper. därför välkomna broderskap eller alla yrkesintressen våra kunder eller ge oss några råd. Tack!

Ring vårt kontorsnummer för ytterligare information. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Öppettider: AM10:00 ~ PM7:00 (två dagar av varje tvåveckorsperiod)

Adress: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)

Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

torsdag 16 oktober 2008

Typer och användningsområden lotion?




  1. 香水討論區

  2. 化妝品討論區

  3. 保養品討論區

  4. 精品討論區
Typer och användningsområden lotion?

Många olika typer av tillsatsvatten, olika ändamål bör valet överväga egenskaper hudlotion. Kan delas upp enligt den roll som make-up vattenrening lotion, mjuk lotion, lotion konvergens Drug lotion fyra slag.

Rengöring lotion remover eller massage är huden mer uppfriskande. Soft make-up vatten för att göra huden känslig, mjuk och glänsande, kan du lägga till fukten av hudceller, gör huden fuktig och förbättra hudens elasticitet, mjuk make-up vatten kan även justera pH hudytan, så att syra-bas balansen i huden. Konvergensen av makeup vatten att kyla huden, dra åt porer, dra åt huden, hämmar överdriven sekretion av oljor och fetter, medan det Dingzhuang roll, så att make-up bestående lätt att falla av. Efter kylförvaring med bättre resultat. Drug lotion som innehåller terapi lotion, som är tillämplig i huden av akne medicin make-up vatten igen för att rengöra ansiktet, krymper porer, kontrollera oljan sekretion, förebyggande av bakteriell infektion och därmed spela en roll i att ändra karaktären på huden. Drug lotion för känslig hud, som kännetecknas av icke-alkoholhaltiga irriterande ämnen, rena formel i allmänhet färglös, smaklös, luktfri, kan öka motståndet i huden på yttre stimuli, förebygga allergier producera.

Användningen av make-up vatten bör vara korrekt, det finns många människor kommer att göra upp vattnet ner på handflatan och torka ansiktet, är detta synsätt fel. Make-up vattentemperaturen är låg, för att göra huden kontraktion, plockar upp handen, temperaturen lotionen i handen högt, medan näsan och runt ögonen och andra delar lossnar lätt. Därför det korrekta sättet: bomullen såret på höger långfinger, pekfinger och tryckte ringfingret, plockar upp make-up vatten längs muskeln att klappa hela ansiktet och halsen, panna, ögon, näsa, ordningen av kinden, bör perioral pat ansiktet "T"-typ området, vara fler skott. Mängden av makeup vatten måste vara tillräcklig, särskilt i de torra delarna ska skjutas på en massa lotion.


  1. 藥妝討論區

  2. 贈品討論區

  3. 美容討論區


http://www.elady.tw/fragrances/

1 kommentar:

cosmetic sa...

Vad är ansiktet på "tre-avdelningen", "fem ögon" och bump lagret?


  Estetiska hem golden avsnitt metod analys av människors ansiktsigenkänning funktioner i den proportionella fördelningen, med tre avdelningar och fem ögon som ändring av standarden.


  Tre rättegång avdelningen längd förhållandet mellan ansiktet, längden på ansiktet är uppdelat i tre lika division, från raden frontalangrepp hår från panna till slutet av näsan, från slutet av näsan till hakan, panna, varje ansikte av en tredjedel.


  Fem ögon ansikte bredden, öga-formad som en enhet i längden, bredden på ansiktet var indelat i fem lika division, från hår till hår till höger från vänster, för ett fem-öga som formade. Ett öga utrymme mellan två ögon, två ögon från sida till sida hår en eye avstånd, andelen av en femtedel.


  Konkav concave foto omfattar orbital konkava mellan ögat och ögonbryn ben, konkava mellan ögon och näsa, formar och zygomatic arch avveckling, hakan Groove och diken.


  Konvexitet konvex yta inklusive panna och panna, näsa, cheekbones, och hakan och näbbhalvan.


  Beror på variationer i Ben storlek utvecklat muskler och fett tjock-olika textur skillnader så att människor kan möta en mängd individuella egenskaper. Bump beror till stor del på ytan av ansiktet, skalle och huden Fettlagret. När Ben mindre, twist vinkel, när fett tjocklek, manligt och kvinnligt skiktstrukturen inte är uppenbart, skiljer nivåer inte mycket. När ben, stänga små visningsvinkel, när fett tunna, konvex struktur som är klart strukturerad. Kvinnliga och manliga strukturer är alltför uppenbar, sedan horisontellt, känslan av saknas kvinnas mjuka. Bump när strukturen inte är uppenbart, lite livlig känner lite svullna. Därför, när smink färg och nyans används för att justera den manliga och kvinnliga nivån inför.