Partihandel parfym kosmetika skönhet gåvor

Lungcancer JTI är Taiwan baserade återförsäljare av grossistverksamhet översta varumärke kosmetika, dofter & Presentförpackningar handel & exportera till Special butiker, stormarknader och butiker. Vi är engagerade i att du med ett brett urval av äkta varumärken från alla hörn av världen. Vårt företag erbjuder ett komplett sortiment av de flesta upp-skalan och banbrytande produkter som innehåller parfym dofter Herrarnas perfume、women perfume、mini parfym, hudvård, kosmetika, färg kosmetika, parfym Presentförpackningar, huden vård Presentförpackningar, kosmetiska GIF-uppsättningar, hårvård, styling produkter, organ vård, bad och organ tillbehör, makeup tillbehör, färg kosmetika tillbehör, mode dekorationer, Presentförpackningar, snygga produkter, japanska fancy produkter etc.

Vårt utbud av varumärken inkluderar AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CARLSBERG, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, HAR, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, sekretess, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export / Wholesale Business

Baserat på olika kanaler, våra kunder kan delas upp i två kategorier, fysiska (traditionell) och virtuell (nyligen) kanal. Den traditionella kanalen består av näringsidkare, grossist, huden, kropp och hår vård ursprungliga installationen importera, franchise-arkivet, kedjan store, dekoration corporation, gåva corporation, varuhus, distributör och direkt försäljning. Däremot är den virtuella kanalen via grossist till online shopping köpcentret.

Två typer av våra viktigaste kunder är i grund och botten, andra mindre grossister och fysiska butiker. Och på grund av att olika handel volymer, siffror eller långsiktiga samarbete relationer, i grossistledet skulle vara olika i dessa två typer av kunder.

Våra produkter kommer från kreditvärdiga företag tillverkar, ombud eller handelspartner för att säkerställa produkternas kvalitet och undvika förfalskningar. De bäst säljande produkterna av hög kvalitet och konkurrenskraftiga priset är vår egenskaper. därför välkomna broderskap eller alla yrkesintressen våra kunder eller ge oss några råd. Tack!

Ring vårt kontorsnummer för ytterligare information. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Öppettider: AM10:00 ~ PM7:00 (två dagar av varje tvåveckorsperiod)

Adress: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)

Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

Kvinnans fysiska utseende är "vårda"

Kvinnans fysiska utseende är "vårda"






  En ser ut med de andra mest komfort och visuella avstånd och vinkel direkt, är ömsesidigt utbyte i mest intressanta delen och kvinna identifieras vissa delar. Kvinnor på fysiska utseende medvetenhet bör inte bara vara trevlig och vacker, ögon, hud, ansiktsuttryck, finns kvinnliga sinne, avsikt, tänka, känslor, känslor, personlighet, och så vidare direkt. Kvinnor bör därför kunna ägna särskild uppmärksamhet åt fysiska utseende visuella effekter på de andra.





  Jag ser ofta många kvinnor utan kosmetiska utseende, även om viktiga tillfällen, eller kosmetiska foto utseende, jag tror det är brist på medvetenhet om betydelsen av ser ut, eller åtminstone kommer att göra något, såsom på lite läppstift, ögonbryn, och så vidare, nästan spelar ingen roll, åtminstone visa att du vet att detta är viktigt.





  Kvinnor bör sträva efter att göra deras utseende ger känslan lite bättre, som är vacker. Som associeras med människor och första intryck är viktigt psykologi som kallas "första effekten" säger första möts människor första intrycket bildandet, på framtida interaktion spelar en avgörande roll sådana "första effekten" styrkor under hela utbytet över 75%. Kvinna inledande utbyte till människor av visuella intryck av oss inte inte oss, direkt effekt på hon av utvärderingen är eftersom människor i undermedvetna i, oftast lätt var sedan barns tid gradvis bildandet av begreppet effekten, dessa fairy tale berättelse i Angel och skönhet motsvarande Yu bättre och vänliga, häxa och fula kvinnor är lika med fula och ondskan i begreppet effekt med människor på kvinna bra ont och är bra eller dåligt för utvärdering, det är ursprungliga estetiska minne framställs av "touch media effekt".





  Förbättrad skönhet utseende övergripande, bör notera två problem: innehar huden är långsiktigt, underhåll, gör sig själv ser ut att uppnå bästa fysiologiska tillstånd; det andra är lever, kosmetiska ändring metod, möjliggör funktioner bästa. Särskilt sade du ständigt solkräm, kampanjer, hälsa hud, nutrition, sjukhem, huden rynkor, fläckar så lite, lite mer elastisk och lyster, när din stora vid tillfälle, läppstift med vissa kvalitet Foundation och lämpliga, din fördel med yrkeskolleger vars bild och stil visas.





  Kvinnans fysiska utseende är variabel, detta är inte alltid säga att ändring av färgen tonas med ålder, denna förändring undantas den tid faktor kan också kort de två aspekterna av förändring. En vän till mig, en välkänd universitetsprofessor sade en gång och jag chattade: "på en kvinnas utseende är variabel, inte växa och det spelar ingen roll om vissa människor skulle få bättre, växa bra, vissa människor kommer att få fula. "Jag har alltid förespråkat kvinnor skulle ändra utseendet av frasen, Professor och enligt min mening, mer av en följeslagare.





  Kvinnans fysiska utseende beror på föräldrar före ålder 30, efter 30 på egen ålder. 30 års ålder, ansikte från genetiska faktorer och objektiva beslut, efter 30 år ser ut, blev utbildad, personligheter, erfarenhet, liv komplex. Så som sagt, kvinna ser ut är "håller" av är sedan håller, detta "håller" Word, innehåller har näringslära, och sjuksköterska och odling tre en nivå av innehåll, med är inom håller och utanför håller två en aspekter, är inte två dagar saker, men en lång vila och gradient av processen, kvinnor som människor bör klart och medvetenhet detta en process.





  Först är aviserad. Inom höjning av näringsämnen är "formade och Xia", är kunskap, erfarenhet och insikt, och beteende och världsbild och så vidare, dessa "näringsämne" är källan, genom en rot rot blod, en alla Meridian infiltration med dig och ser ut som kalkylator av interna resurser roll Yu "fönster", kan höja var du allt bättre harmonisk, kan näringsämne i den innehåller "virus", år efter år, erosion eller förstörts med du av vackra.





  Utanför är skönhet, hudvård, kost, hälsa, kosmetiska och andra "metafysiska" några av sätt. Behöver utanför i god effekt varandra ömsesidigt samordnas. Ensam kvinna stiff, Matt; bara utanför kvinna kort, saknar charm, men utanför i kombinationen av en kvinna som gav ut en lång stil, elegans och smak. Spread-Eagle "arv" dialektisk relation, som för övrigt visar: kvinnas skönhet var kort och enkel, bara med massor av kvinnliga charm kan uthärda med livslångt vänner.