Partihandel parfym kosmetika skönhet gåvor

Lungcancer JTI är Taiwan baserade återförsäljare av grossistverksamhet översta varumärke kosmetika, dofter & Presentförpackningar handel & exportera till Special butiker, stormarknader och butiker. Vi är engagerade i att du med ett brett urval av äkta varumärken från alla hörn av världen. Vårt företag erbjuder ett komplett sortiment av de flesta upp-skalan och banbrytande produkter som innehåller parfym dofter Herrarnas perfume、women perfume、mini parfym, hudvård, kosmetika, färg kosmetika, parfym Presentförpackningar, huden vård Presentförpackningar, kosmetiska GIF-uppsättningar, hårvård, styling produkter, organ vård, bad och organ tillbehör, makeup tillbehör, färg kosmetika tillbehör, mode dekorationer, Presentförpackningar, snygga produkter, japanska fancy produkter etc.

Vårt utbud av varumärken inkluderar AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CARLSBERG, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, HAR, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, sekretess, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export / Wholesale Business

Baserat på olika kanaler, våra kunder kan delas upp i två kategorier, fysiska (traditionell) och virtuell (nyligen) kanal. Den traditionella kanalen består av näringsidkare, grossist, huden, kropp och hår vård ursprungliga installationen importera, franchise-arkivet, kedjan store, dekoration corporation, gåva corporation, varuhus, distributör och direkt försäljning. Däremot är den virtuella kanalen via grossist till online shopping köpcentret.

Två typer av våra viktigaste kunder är i grund och botten, andra mindre grossister och fysiska butiker. Och på grund av att olika handel volymer, siffror eller långsiktiga samarbete relationer, i grossistledet skulle vara olika i dessa två typer av kunder.

Våra produkter kommer från kreditvärdiga företag tillverkar, ombud eller handelspartner för att säkerställa produkternas kvalitet och undvika förfalskningar. De bäst säljande produkterna av hög kvalitet och konkurrenskraftiga priset är vår egenskaper. därför välkomna broderskap eller alla yrkesintressen våra kunder eller ge oss några råd. Tack!

Ring vårt kontorsnummer för ytterligare information. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Öppettider: AM10:00 ~ PM7:00 (två dagar av varje tvåveckorsperiod)

Adress: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368

Fax: 886-6-2520390, 2828429

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)

Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)

torsdag 6 november 2008

Hur man gör doften varar hela dagen?




品牌
LANCOME 蘭蔻
品名
立體大眼防水眼線筆(咖啡金)_化妝品
存貨

規格/說明
259 $ 680 產品說明: 細緻閃耀、持久防水一線之間改變視覺妝效!! 持久防水!讓立體放大的神奇視覺效果持久、不暈染。
銷售類型
Wholesale



【HERMES_相遇法布街24號】
HERMES現任行政主席杜邁(Jean Louis Dunmas)曾說:「馬匹的優雅形態,是HERMES創作意念的緣起。」創立於1837年的HERMES,以高級馬具製造起家,隨後發展出多元化產品,充分展現高貴的名家風範。HERMES最為時尚迷所推崇的便是各類皮革製品,為了追求完美無缺的品質,HERMES皮件均採限量生產、手工製造。之後HERMES更以其精緻手工與質感,陸續推出包括珠寶、服裝、絲巾、香水、瓷器、家用品等系列產品,以多元化的產品線奠定其國際頂級精品地位。

Hur man gör doften varar hela dagen?

Parfym är en slags på egen hand eller praxis i artighet till andra, till någonstans utstrålar en ren, charmig doft.

Men ofta bära parfym har en orolig att parfymen är mycket enkelt med avdunstning av svett och luften gradvis förlust! Nu ett litet tips för alla,

Innan nästa parfymen värt ett försök, kommer det att låta dig (och de människor runt omkring dig) kan njuta av en fräsch och varaktig aromatisk smak.

Använd inte för att förhindra lukten av tvål för att ta ett bad eller tvätta händerna, eftersom dess syfte är - att eliminera alla smaken.

Oavsett om du använder för att torka mer än dyr parfym, kommer smaken att vara överskrivning, så om du vill bestående doft, är det bäst att använda för att bada med tvål och parfym med ett varumärke.

2 mjukgörande gör ofta smaken mer hållbara. Bära parfym är bäst att inte använda parfym lotion torka kroppen, eller om du vill att gnugga parfym på i emulsionen, eftersom det mjuka våta huden kan parfym hårt låst för att förhindra den från att snabbt avdunsta.

(3) eller prova parfym gnugga på underkroppen. Eftersom värmen alltid att stiga, är smaken samma skäl kortet, för att gnugga parfymen i kjolar, knä baksidan av anklarna, snarare än i nacken eller axeln, kan du låta doft som varar hela dagen.

http://vlog.xuite.net/lungjyi

1 kommentar:

cosmetic sa...

Idrott parfym närmat sig oss


  Slutade hans kampanj, det är lätt att svettning, kläder våt våtmark stick till organet, rörlighet av gott humör plötsligt halvera, och ibland kommer upp en eller två dålig smak, gjordes att ligga på marken. Förslag att parfym spray i denna tid bör blandas med svett och parfym mer bort. Kroppen avger en uppfriskande lukt är av ren respekt för andra, men också för sin egen vård, som också är Sport parfymen ursprung.
  
  Parfym har en lång historia, världens första parfym flaska rörlighet lanserades officiellt endast i 1996. Levande amerikanerna i Paris rätt Ralph Lauren var en fransk parfym fanatiker, amerikansk bäst vid andra sporter kombinerar ekologiskt fritidsaktiviteter i sin besittning tid. Paris populära parfym är alltför stark, används inom idrotten är kontraproduktivt. Så började han letar efter en lämplig för sport i parfymer. 1996 Utformade Lauren POLO ett stycke som innehåller zihua, söder om havet, havet havstång, Havsfänkål och senap Eau tång och andra ingredienser, som är världens äldsta idrott parfym.
  
  Prevalensen av denna eleganta aromer är tyvärr inte lämpliga lyxiga stil, idrott parfym kvinnor världen inte mycket svaret. Men snart, idrott parfym formgivare började titta på dem som älskar Sport och vill hålla kroppen färskt män, och att länka detta med representativa mode inställning till livet.
  
  Med gradvis bli en del av kampanjen friska levande, nu världens berömda mode, parfym och kosmetika varumärken kommer idrotten parfym, även många sporter tillverkare och berömda idrottsmän måste dela erbjuder har varit att dess namngivna Sport-parfym. Att till år 2002, nya PUMA mannen inte bara blivit de mest populära produkterna som parfym, också blev Europas mest populära julklappar.
  
  Även idrotten parfym säljer bra i Europa, men på marknaden i Guangzhou, det är svårt att hitta en idrott parfym skugga. Reportrar hade flera stora varuhus i Guangzhou söker idrott parfym och kosmetika, Sport slitage mellan promenad för några varv, äntligen hittat ett par flaskor på hyllorna i en välkänd Sport varumärke idrotten parfym, vilket är endast en Guangzhou varumärke idrotten parfym.
  
  Lacoste röda lämnas i Guangzhou, stora parfymen fortfarande saknar en ordentlig förståelse av vad folk säger om rörlighet. Rörlighet med naturliga parfym bör perfumes måste och inte vara alltför stark, så som Orange, citron och bergamott extraheras från doftande citrus smak är de vanligaste primära idrott parfym lukten, idrott parfym för kvinnor och män gör liten skillnad. Så att man skulle tänka att med doft smak alltför "feminina", Lady och lite syra smaka lite alltför "manliga", resultaten kan både acceptera. Andra kan inte räkna ut idrott parfym och skillnaden mellan vanlig parfym, som behöver bara markera en lätt parfym, inte uttryckligen att köpa idrott parfym. Sällan finns ett inköp av Lacoste röda kunder, han berätta en idrott parfym bara för att det än andra parfymer är billigare.
  
  Det verkar, för att få människor att acceptera idrott parfym, du behöver också en längre tid.